שירות לקוחות

אנו עושים כל האפשר כדי שהשירות לו תזכו בתאגיד יהיה מקצועי, אדיב, מהיר ואמין. אנו נכונים לענות על כל שאלה ולפתור כל בעיה הנוגעת לשירותי המים והביוב שמספקת חברת "מי הרצליה".

צרכנות מים

בירורים טלפוניים בנושא צרכנות מים:
ימים א' – ה': 08:00-19:00
יום ו': 08:00-12:00
בטלפון רב קווי חינם 1-800-200-133

שעות קבלת קהל במשרדי התאגיד אשר ברח' בן גוריון 2, קומה 2 (קניון לב העיר) בנושא צרכנות המים
(גבייה, בירורי חשבון, החלפת משלמים וכיוצ"ב):

ימים א', ה': 08:30-15:00
ימים ב',ג',ד': 08:30-14:30
ימים ב',ד': 16:00-18:00

שעות קבלת קהל במחלקת הנדסה (היתרי בניה, בקשה לחיבור מים וביוב,
טופס 4):

א,ג,ה בין השעות 09:00-12:00
יום ב' 16:00-18:00

טופס בירור צריכת מים

בקשה להחלפת משלמים בגין ירושה
בקשה להחלפת משלמים בגין השכרה
בקשה להחלפת משלמים בגין מכירה