שירות לקוחות

אנו עושים כל האפשר כדי שהשירות לו תזכו בתאגיד יהיה מקצועי, אדיב, מהיר ואמין. אנו נכונים לענות על כל שאלה ולפתור כל בעיה הנוגעת לשירותי המים והביוב שמספקת חברת "מי הרצליה".

צרכנות מים

בירורים טלפוניים בנושא צרכנות מים:
ימים א’ – ה’: 08:00-19:00
יום ו’: 08:00-12:00
בטלפון רב קווי חינם 1-800-200-133

שעות קבלת קהל במשרדי התאגיד אשר ברח’ בן גוריון 2, קומה 2 (קניון לב העיר) בנושא צרכנות המים
(גבייה, בירורי חשבון, החלפת משלמים וכיוצ”ב):

ימים א’, ה’: 08:30-15:00
ימים ב’,ג’,ד’: 08:30-14:30
ימים ב’,ד’: 16:00-18:00

לתשומת ליבכם!
בהתאם לתקנות והנחיות משרד הבריאות, בבואכם לקבל שרות במשרדנו, יש לשמור על ההנחיות והכללים:
* לא תותר כניסה ליותר מ 2 לקוחות לכל עמדה בו זמנית (לכן מומלץ להגיע לבד).
* הקפידו לעטות מסכה כל זמן שהותכם במשרדנו.
* בבואכם, תדרשו למדוד חום ולהירשם.
אנא, כבדו את הכללים

****************************************************************************

מחלקת הנדסה

שעות קבלת קהל במחלקת הנדסה
(היתרי בניה, בקשה לחיבור מים וביוב, טופס 4):

א,ג,ה בין השעות 09:00-12:00
יום ב’ 16:00-18:00

טופס בירור צריכת מים מנווט לדף PDF

בקשה להחלפת משלמים בגין ירושה מנווט לדף PDF
בקשה להחלפת משלמים בגין השכרה מנווט לדף PDF
בקשה להחלפת משלמים בגין מכירה מנווט לדף PDF